Monday, November 19, 2007

DEBAT PIALA NAIB CANSELOR DAN DEBAT PIALA DIRAJA 2007

Setelah sekian lama tidak melibtakan diri dengan debat universiti, girang rasa dihati mendengar pengkhabaran debat vc dan royal akan dilangsung kan di UiTM shah alam.

Jumaat lalu(16/11/2007) Debat piala nain canselor UiTM 2007 bermula, kehadiran para alumni yang lain membakar semangat para pendebat junior.kehadiran abg bed, abg amir dan isteri(kak zana), abg wari, abg hafizan, buses,kak sumi,kak pat, kak diana, pnmashita dan nency sememangnya membuat adek2 lain teruja(sambilkuat melaha)..

Namun vckali ini menunjukkan meningkatan junior yang agak baik..tahniah buat abg bad yang memberi tunjuk ajar kepada mereka.dan tahniah juga para pendebat yang menggunakan semua tunjuk ajar. Taklupa tahniah buat pasukan shah alam D (azeemir,fakri dah esam) yang layak hingga ke separuhakhir. kepada shah alam A( yasmin,sheri dan ziadi) naib johan vc cup 2007. Dan buat johan vc cup 2007 adik2junior yang menunjukkan potensi yang cemerlang dari shah alam B(sabree, farhana dan farhan)..tahniah buat semua cawangan yang bersama-sama menjayakan vc cup.

kitaberjumpasemula di debat piala diraja 2007

2 comments:

Amier said...

Junior Vc Cup tahun ni meletup la, moga moga boleh menang royal kategori muda la

Anonymous said...

aka,tanx coz dtg bg support utk ktorg...
muahxx!!!
luv u alwayz!!!
hee;p