Saturday, February 16, 2008

TERKILAN

Sudah lama tidakku jengah blog ini..Tidak terlalu sibuk cuma tidak ada yang menarik nak ku cerita kan.Lagipun aku baru mula bekerja, jadi banyak perkara yang perlu aku urusan. Maklumla bekerja dengan persatuan sukan nie semuanya perlu diuruskan sendiri. Aku juga sedang mencari-cari bahan rujukan untuk menyiapkan proposal master ku.minta-minta diterima la. Kebetulan aku diarahkan untuk membuat kajian oleh majikan ku, jadi aku ambil kesempatan ini untuk menjadikan ia thesis master ku. Alhamdulillah majikan ku tidak mempunyai sebarang masalah dan sedia memberi sokongan.

Aku cukup terkilan sebab tak sempat berjumpa rakanku yang melanjutkan pelajaran keNew Zealand. Sememangnya aku berjanji untuk bertemu di airport. Dah lah sewaktu hari perkahwinan dia aku terpaksa memungkiri janji disebabkanaku terpaksa outstation. Sepatutnya penerbangangnya pada 13hb malam kebetulan malam dan ditunda pada 15 malam. Aku seharusnya ke Hat yai pada 13hb tu.Tapi aku terpaksa menundakan perjalananku pada 18hb untuk menunaikan janji2 ku. Tapi dah tak ada jodoh. Aku mencari seluruh lapangan terbang tapi tak bertemu juga. Aku pulang dengan hampa.

Doa ku agar dia dan suaminya sentiasa dilindungi dan hidup dalam keadaan yang aman ditempat orang. Menuntut ilmu biar berlangkah-langkah tetapi jangan sekali-kali berhenti.

Buat sahabatku Kamilah Abdullah selamat berjaya teruskan usaha yang bersungguh-sungguh.

No comments: