Sunday, February 15, 2009

SELAMAT BERJUANG SAHABAT

Tetiba rasa sedey plak...sempat juga zfiela, yana, wani n suzana menghantar AZDI di KLIA td.. Flight die bertolak kul 10.50pm ke SYDNEY ...sempat gak la beramah mesra..yang penting SURAYA jgn jeleuos aku sempat beramah mesra plus main mata ngan 85..kekekeke...
Teringat di awal perkenalan dalam kelas CSC100 time diploma kat BK10...walaupun azdi tue bebrapa tahun..tapi memang berlagak macam die paling muda dalam kelas tue.hehhehe..anyway seronok dapat rakan sekelas yang happening kat CS113 tue..

Naek2 jer eskulator trus namapk AZDI menunggu..

Antara rakan cs 113 yang hadir..isma n firdaus tolong amek gambo..hehhehe

Lambaian terakhir sebelum boarding..jangan nangis dulu...
Masa otw datang ke KLIA..kete wani berbunyi..macam exzort patah..confirm exzort patah..sempat gak la jadi makenik kat KLIA nye parking tue..hehhee..tengah2 dok betulkan ape yang patut masuk msg..
"Huhu, aku dah rasa nak nangis.Korg,thanx sgt2 antar aku kat airport.Doakan aku slamat dan sukses kat sana ye! As'kum."
antara msg2 terakhir dari azdi yang aku terima sebelum die terbang ke bumi AUSSIE..

exzort yang patah...


Antara makenik2 yang sedang membaiki kete wani...YANA mana??amek gamba ea..hahha

Antara gamba bercuti kali ngan AZDI..pasni dah xde la member ajak sarapan n lunch kat PAK LI...dah xde orang nak melaha kat fakulti..dah xde la orang aku nak BULI...wawawaa..

13 comments:

meyumie said...

fiela nangih????lek ar....tak gile kentang ar cenggini...wahahahaha

bandgurl said...

kenangan manis ko dan ak xkn trhapus...duri ranjau dlm br.... lumrah dunia..

zFiELa FewRinA said...

helllooo...i xnanges kay...azdi yg nanges..i maintain MACHO..kekkee

Anonymous said...

korg nanti datang sini ok.. tapi jangan la time winter, nanti takde org surfing kat beach... tempat nie cantik sangat.... tiap petang aku jogging kat beach..best...
erm, tolong kasi aku alamat korg bole?nak antar poskad la kat korg..hehe
see u all k...datang tau...

Anonymous said...

oh azdi maasar ni. si gayboy yg ngajar and makan student2 uitm ni ke. hehehe. hati2 dgn dia, aku dah terkena. korang bila lg. ;)

zFiELa FewRinA said...

ade aku kesah..nan ado..lu pe hal...tak puas hati ngan die xnyah la nak kecoh satu dunia..kalo aku KENA pun xde la smp kecoh satu dunia..


kalo takat lontar batu sembunyi tangan..xnyah la nak memenuhkan blog aku..

Anonymous said...

the person who made the same negative remarks about azdi would like to sincerely apologize for the baseless accusation and the trouble that this had caused to azdi. that same person also chooses to retract the previous statement made by him as it is totally baseless and without any concrete evidence.

TQ

Anonymous said...

Amboi Mohd Azdi Maasar, tu la.. hot sangat sampai jadi mangsa fitnah segala bagai. .. hahaha
dah macam artis plak ko ni. sogan den nak bekawan ngan kao...

Anonymous said...

tuan punya badan yang komen tu.. tau sangat

Anonymous said...

tuan punya badan yang komen tu.. tau sangat

Anonymous said...

tuan punya badan tu Mohd Azdi Maasar tu ke?

hahahaha.

Hebat bonar ke si dia ni?

Anonymous said...

tau sangat azdi maasar hahaha.

Anonymous said...

Bodohla