Friday, January 30, 2009

CUTI-CUTI GK 5lapan

nie update terbaru yang dimaklmkan kepada aku.

Tarikh : 7-9 hb Februari 2009
Tempat : Ancasa Resort, Port Dickson
http://www.ancasaresort.com/

Kenderaan : 1) Waja (Suraya, Ilyana, Fabrizia) dari Melaka
2) Kelisa ( Wani , Jess)
3) Gen2 ( Filla, Aiza, Yam, Suzana)

TENTATIF

7hb Februari 2009

2.30 ptg - Bertolak dari Kuala Lumpur, Melaka
3.30 ptg - Tiba di Ancasa Resort, PD (Check in dan melawat kawasan)
4.00 ptg - Minum petang
4.30 ptg - Solat dan bersiap2
4.45 ptg - Beach Soccer & Mandi Pantai
7.00mlm - Mandi , Solat
8.00 mlm - BBQ (kene cari port)
- Bergosip
- UNO
12.30mlm - Bed Gossip

8hb Februari 2008

8.00 pg - Breakfast
9.00 pg - Beach Volley ball and Swimming
11.00 pg - ready
12.00 tgh - check out
- Bertolak to Kuala Pilah
2.00 ptg - Tiba di Rumah Azdi.

* so Gk 58 - korang nak balek trus ker..nak melepak2 lagi pas ni...C azdi suh berjoget lambak n karaoke malam nye...

Preparation

Kat cini aku attach nama- nama leader tuk handle..pandai2 la korang

Accomodation - Aiza
Communication - Suzana
Minum Petang - Mariam
BBQ - Nein
Breakfast - Yana
Beach Soccer - Jess
Beach Volleyball - Wani
Inroom Games - Suraya
Direction n "lesen Besar" approval -Filla (huhuhuhu....aku kene minta surat kebenaran mak bapak dieorg dulu..)

Pakaian
1) Swimming and beach games- dry fit shirt(jersi banyak dry fit)
2) Kenduri Kawen - Baju Kurung
3) BBQ - Pario..

Peralatan
1) Kamera
2) Laptop n Speaker (Filla)]
3) Comforter
4) extra bantal n slimut
5) PSP


GURLZ R U READY!!!!!!!!!!!!!!!!!

p/s :So buat kutipan awal Rm 50 sorang dulu..tuk deposit Apartment
p/s/s: ade lagi ker member lain nak follow ...(24 and above only)
p/s/s/s: pastikan cite tuk diupdatekan kat sana nanti..hahahaha...

10 comments:

monstorious wife said...

sampai hati x ajak i, i nak terjun bangunan la mcm nih.. isk..isk..isk..

SHUET said...

aku rase best gak kalau sambung lg lepas kenduwi.. mcm x puas jek..
(tihtihtih...blom pegi dah tau x puas)

SHUET said...

since fiela bawak labtopnye..
aku cadangkan pada sumer yang bawak camre utk bawak cablenye skali so sumer bleh exchange pic trus.
xde la susah2 nk email or forward pic kat YM (expecially aku yg dok dalam utan ni. susah nk dapat connection)

zFiELa FewRinA said...

to kak eilot: u nak follow ker??meh la...kengkawan leh x kak eilot nak ikut..nanti die mesti bawakan kite kek...n die leh jadi kite nye tukang masak...u serous ker nak ikut..

to suraya: betul tuh..ko dah la duduk hutan ..sengsorang plak tue

bandgurl said...

wey ..sure ke nency ckp nie..abes la,xde org yg nk perform.. one blues song.amek mc la nency...

bandgurl said...

fiela..ko igt x ape game kte men..mlm kt bkt mrh tue..judi olok2..

zFiELa FewRinA said...

to wannie :nanti aku tanya nenc balek..mana tau tetiba leh dapat cuti..

p/s: sumeorg jgn lupe bawa pendrive / xternal hardisk yg kosong tuk letak gamba..kalo stakat bawa cabel je pun..sia2 gak..

hyde said...

aku sokong sambung lagi ektibiti pas umah azdi..sbb isnin aku cuti..yahooooo!!!!!!

zFiELa FewRinA said...

to wanie: tue leh gak..so bawala daun..hahaha..aku rasa aiza bandai main..duit halal haram..huhuhu

to aiza: readyla ckp kat che bedot..smbg smp senin

bandgurl said...

smpai isnin?ak mmg cuti aritu..tp ade plan len.so xsure lg...nk byr bler.. 50 tue?