Thursday, January 22, 2009

LAPANGKAH DIRIKU

Mornink guys...
Memandangkan tarikh untuk submit proposal dan defence proposal semakin dekat..zfiela pun semakin rajin untuk mengolah ayat untuk menyiapkan proposal..huhuhuhu...tunggang langang dah ayat nie...hahaahhaa
to rakan2 yg baru menceburi bidang research
selamat la merasa keMANISannya.. huhuhuhu...merasala korang menatap article hari2..setiap masa dan setiap saat...lalalalala...tue blum lg kalo supervisor xapprove ayat2 korang..hahaha...
to GK58...
maafi gue..xdpt join malam nie...gue ade kelas..gue bersetuju apa sahaja keputusan..tapi ape2pun..aku kene balek ahad..sebab aku kenedefence proposal minggu tue..so aku ttp akan meluangkan masa tuk BERGOSIP sakan ngan korang..hahhaha...
to Pentium 2..
Tolong letakkan shoutboxx kat blog nie..dah register..tp xde masa nak melengkapkan yg lain...ade request dr my reader suhletak tue..senang dieorg nak menjerit2...lalalalallaa...lepas CNY pun xde..
to Gemok..
Biler nak balek...mama blie perfume..tp xde tuk adeq..hahhhaha...alongkan anak kesayangan MAMA ngan AYAH...hahhahaa....yg penting bilik adek bersepah giler..PN JENAB dah letak sume barang2 die dlm bilik adek..dah macam stor no 2..kahkahkahkahkah..along xmasuk campur...huhuhuu
to Sis Eilot..
im waiting ur kek batik..so esok kite lunch..jom lunch kat KELAB KUDA PUTRAJAYA..*matila meroyan nak makan tempat org2 kaya...
Selamat menyambung menyiapkan proposal tuk diri sendiri...

2 comments:

monstorious wife said...

uollss, i kan miskin, mana mampu nak makan tempat orang2 kaya... **matila mazuan.. Opsss!

FieRa RocKsTaR said...

mmg buat adik naik angin..
semua letak kat dlm bilik adik kan!!!!!!!!!!!