Sunday, May 9, 2010

aku kehilangan

Ya Allah .
ko tabahkan lah hati ku ini..
aku benar benar terasa kehilangan nya..

Baru semalam aku melawat arwah di ICU..jauh perjalanan ku.
aku rempuh jua..sempat aku bersembang dengan arwah
lama aku tak jumpa arwah
sibuk sangat kah aku?..
sewaktu adik arwah call semalam..
dengup jantung aku terdengup laju..
aku ralat..
benar-benar larat...

Pertama kali aku berjumpa arwah sewaktu beliau terpingga-pingga di KL SENTRAL..
arwah menegur aku bertanyakan arah nak ke melawati..
aku hantar arwah smp ke stesen lrt melawati..
Ya ..itulah perkenalan pertama kami yang akhirnya membuat kami terus berkawan..
Arwah tak banyak karenah..Senang..tenang sahaja persahabatan ini..

Tahun nie baru 4 tahun perkenalan aku dengan arwah..tapi kami seolah2 teman sepermainan waktu kecil...

Ya Allah..kau tabah kan lah hati ni..
Benar..aku yang bersalah..
Aku tak pernah ambil tahu hal arwah seperti mana dia menjaga aku sebaiknya..
Aku leka dengan sekeliling ku sedangkan dia sering mengambil berat tentangku
Aku bukanlah sahabat baik dia seperti mana dia baik padaku..
Ralatnya hatiku ini Ya Allah
Ralat membelakangkan dia sewaktu dia benar-benar memerlukan ku

Ya Allah
kau tempatkanlah Nur Sabarina Zamani dikalangan orang-orang beriman..
Dikalangan mereka yang kau rahmati

Alfatihah

2 comments:

~Faed~ said...

fiela,
tabahkan hati
ina pergi bukan salah kau..
kau selalu ade waktu kami perlukan..

semalam kau masih mampu buat ina tersenyum..
kau tahu cara untuk kami gembira..

jangan salahkan diri sendiri
kami sayangkan kau fiela
lebih-lebih lagi arwah ina..

kau selalu cakap
persahabatan adalah perkenalan yang tak akan terputus..ko anggap sahabat ko seperti keluarga sendiri..
ko layan seperti adik sendiri..

ina selalu puji cara kau menghargai sahabat fiela
penat ko letak tepi..janji sahabat ko tersenyum
letih ko biarkan ..janji sahabat ko gembira..
resah ko usirkan..janji sahabat ko terus gelak ketawa..

jangan simpan semua fiela..
kami ade seperti mana ko ada waktu untuk kiteorg...

kami sayang ko lebih dari seorang sahabat

Unknown said...

dear,
dont keep ur tears anymore..jz let it go..

sometimes u need to cry if u want to..

i wish can be there beside you day and nite

luv,
fara