Sunday, May 9, 2010

SELAMAT HARI IBU

Saya ade seorang ibu bernama Puan Jenab..
saya sayang Puan Jenab..

saya tau saya degil
saya tau saya keras kepala
saya tau saya mengada-gada
saya tau saya suka sakitkan hati Puan Jenab
saya tau saya suka melawan cakap Puan Jenab
saya tau saya sangat banyak buat salah ngan Puan Jenab

saya juga tau Puan Jenab sangat sayang kat saya
saya juga tau Puan Jenab akan menenangkan saya bila saya resah
saya juga tau Puan Jenab akan penuhi semua kehendak saya
saya juga tau Puan Jenab akan risau bila saya gelisah
saya juga tau Puan Jenab akan peluk saya bila saya ingin menangis
saya juga tau Puan Jenab akan tunjukkan jalan bila saya buntu
saya juga tau Puan Jenab akan tolong bila saya susah
saya juga tau Puan Jenab akan fikrikan yang terbaek untuk saya

Saya sentiasa mencuba untuk memenuhi semua impian Puan Jenab..tapi akhir-akhir ini,,saya masih tak dapat penuhi tuntutan terbesar Puan Jenab...Puan JEnab suh saya KAWENNN....
saya akan berusaha untuk penuhi tuntutan itu before Mothers day tahun depan..(Marsya...doakan auntie)..


saya sangat sayang puan jenab

1 comment:

Love Soap said...

betul nk kawin thn depan???
:P. check out my blog ;)