Wednesday, January 9, 2008

maafkan aku buat sekian kalinya..

Aku menulis lagi..bukan mudah aku melepaskan diri daripada perasaan bersalah ku terhadap Fin..arghhh....makin ku fikirkan makin banyak perkara yang timbul..semuanya berkait antara satu sama lain..aku semakin runsing, darimana harusku mulakan ...setiap tindakan membawa padah..padah yang mungkin menyebabkan Fin akan terus tertekan..

Aku cuma mampu berdoa agar permulaan awal muharam esok akan membantu aku untuk terus membaiki diriku..Dari mana harus aku mulakan untuk membantu Fin..yang lebih menyedihkan lagi Fin berada nun jauh diseberang sana..nak jumpa agar lebih jelas pun tak mudah..

Hanya dari jauh dapatku bantu dirinya..Pada rakan2 yang lain..aku memohon maaf sekiranya masih ada yang terasa hati denganku..jangan malu untuk memohon bantuan aku..walaupun jauh..walaupun susah..walaupun sibuk..akanku luangkan masa untuk kalian..MAafkan aku Fin..kerana terlambat membantu...Bukan niat aku untuk melupakan kalian yang menjadi rakan sepermainanku ketika kecil dulu..memang benar semakin lama aku semakin ramai kenalan..namun memori bersama kalian susah nak kulupakan..kalian mengajar erti memulakan kehidupan..biarpun ade kenangan pahit disebaiknya..

2 comments:

Amier said...

jangan sedih sis. maaf adalah jalan terbaik dan akan buat kita lebih merendah diri.

zFiELa FewRinA said...

thankz for the advice..semoga kemaafan ini mampu membantu dlm persahabatan ini..