Tuesday, August 12, 2008

DUA MINGGU DAN 3 HARI MELAYARI KEHIDUPAN

Salam.

Lama saya tidak menulis dientri ini. Saya mulakan setiap satu peristiwa sepanjang dua minggu ini.

CUTI KERJA
hahahahaha....saya pun tak pasti kenapa ramai orang marah bila bertanya "Kau cuti ke Filla"..."Aah 3minggu",jawabku..."tahula kami kenapa sukan malaysia tidak berkembang",...hahhahaha,...sume itu takde kene mengena dengan saya..Kerana cuti kali ini saya perolehi disebabkan kesemua pemain balik ke negeri masing-masing untuk bertanding di Piala Emas Khir Johari..sosementara tidak ada pemain tak salah rasanya kalau saya ambil kesempatan ini untuk menguruskan perkara-perkara lain.

PIALA EMAS KHIR JOHARI
Tahniah sekali lagi kepada AYUI, ADEQ dan Anis kerana berjaya mengekalkan kejayaan serta hatrix untuk rekod anda..Pada yang lain jangan putus asa. Bedah, walaupun tanpa ahli yang kuat..anda masih mampu membawa Kelantan ke Final. Kepada Ong, Kechik dan Azu..better uall perbaiki diri..kekalahan yang tak sepatutnya berlaku memandangkan uall berlatih sepenuh masa.

SARJANA SAINS
Pening..gile...benggang takde dah perkataan yang mampu diukirkan memandangkan banyak sangat perkara yang perlu diambil beratkan sehingga Dr Adibah dan Puan Fuzaina juga binggung dimanakah permulaan nya..Tapi takpa semakin lama...semakin nampak kesamaran cahaya

DEBAT KOMUNITI BESTARI
Tahniah dan terima kasih buat Mahzuan, Dayat, Abg Fizi n Kak Pat. Berjaya menjulang sekali lagi nama Komuniti Bestari Presint 8 Putrajaya diperingkat Kumpulan.. Kepada Abg Amir, Abg Bed, kak ilot,Abg FAuzi serta rombongan penyokong terima kasih di atas sokongan anda. Namun itu belum menjanjikan apa-apa kerana peringkat akhir menunggu anda di terengganu.. Selamat berjaya.

SELAMAT HARI LAHIR MAMA
9/8/08 genap 51tahun kelahiran PUAN ZAINAB OMAR. ibunda yang tercinta..walaupun terpaksa menghadapi pelbagai kerenah daripada kami anak2 mama.Bagi meraikan harijadi mama ini..terima kasih pada kak haliza, ustaz n kak zah serta abg amir n kak zana..3biji kek yang terpaksa kami makan..yam2..kepada abg fizi n kak ilot..tq tolong masak sup macaroni..kepada kak pat tq sebab blanja sate..pda mahzuan tq sebab datang makan..hahhahaha


SELAMAT PENGANTIN BARU
ramai yang mengambil ong di atas tarikh keramat 08/08/08..tahniah kepada rakan2 yang mendirikan masjid..maaf ade beberapa yang tak dapt hadir..Aku doakan semoga berbahagia hingga ke anak cucu :-
1) FIFI (bersamamu)
2) MOn smtmt
3)Shaz
4) Liyana
5) Farah hendon (ftmsk)
6)Zul amir
7) Kapal
8) Kak zam
9) Saldon
10) Abg lim (pksn)
11) Paip
12) kak satul

PERGINYA SEORANG KAWAN
Disebalik menghadapi hari hari bahagia.. Alfatihah kepada Sahabatku Fakhrul Anwar (smtmt-E1).terkilan sebab tak dapat melawat pada hari isnin(4/8/08) sebab on the way balek dari kedah.Dan keesokkannya sewaktu OTW melawat arwah aku dapat berita pemergiannya. Semoga Allah mencucuri rahmat keatasnya.

OFFICEMATE AND WILLIAM
Seperti yang diniatkan akhirnya dapat juga membelanja rakan2 opismate aku di william. Cume kak hanna jer yang tak ikut serta memandangkan suaminya mengalami masalah malu yang cukup tinggi. Yang ade ku, fieha, kak aimi, kak ima n adeknya ...gamba tak dapt nak update..ade masalah teknikal..Tapi yang pasti fieha berjumpa rakan lamanya ADAM..hahahah bocor segala cerite fieha kat skola..tq Adam

3 comments:

Amier said...

Wah nampaknya penuh aktiviti sepanjang cuti, meriah

Anonymous said...

~yaa makasih cik fewrina kerana turut membantu poses tumbesaran opismate2 mu.. khadiran adam x menjejaskan sdikit pon prestasi aku d meja makan huhu.. yang pastinya, william akan aku serang lagi..
ps: dh bela2 ktorg, trus x msuk opis niii dok bkepit ngn teman sejiwa ja kaa? hehe

zFiELa FewRinA said...

nak wat camna...teman sejiwa kene jaga..nanti sakit 2-2 sakit jiwa..hehhehehe..sukela angdok mengata aku time nieea..takpa2bg chance..nanti bulan pose ang dah takleh mengata..nanti batal pose...hehhehehehee..

p/s:ang sunyikan takde kwn dok ngata kata ang kan..nanti aku training owglain...jaga "abg nazri"aku baik2...