Monday, September 10, 2007

Bukit Merah lake town resort...







Sebulan yang lalu, sahabatku nein bersuara untuk bersama-sama bercuti setelah sekian lama kami tidak berjumpa (lama ke????).. Pada awalnya ramai juga la yang dijemput untuk sama-sama memeriahkan percutian ini..Namun atas beberapa permasalahan..terdapat beberapa orang yang terpaksa menarik diri..Kepada nen-c, jess, fiza , norlin dan asrul, lain kali kita buat lagi nyek (ikut perancangan lagi dua tahun..tempat tak comfirm lagi)..

Kalo di ikutkan semua yang hadir adalah rakan-rakan bekas diploma sains kuantitatif tapi ade la seorang tue yang tersesat (oppssss...luper plak..sbenarnya kiteorg yang ikut suraya n kawan2 pergi bercuti..poyo suraya)...

Kelam-kabut aku sejak hari khamis kerana tak cukup satu kereta..nasibbaek la petang jumaat tue ayah aku sempat untuk tukar bearing kereta wira..so boleh la aku dan rakan-rakan pergi berpoya-poya..terima kasih hj zainuddin ..

sebelum bertolak sempat jug aku singgah hospital tawakal melawat pak usu yang kene denggi (penyakit tahunan pak usu) dan pak cik zizi yang terpaksa menjalani operation sekali lagi.Sementara menunggu nein yang bertolak dari melaka.Sepanjag perjalanan ke shah alam..jem nak mapus..apatah lagi jalan masuk key all.Nasib baek yam dahmenyelamatkan aku dengan menyemput nein di pudu( tak payah la berjem-jem masuk kl).Terima kasih En Zack(attendent zoo taiping..huhuhuhu)

Sepanjang perjalanan suraya telah tido (dia janji nak teman kan aku...nasib baek la nak g jumpa kawan2 die..kalo tak tinggal tepi hiway )



Tepat 2.20 pagi kami tiba di Bukit merah Laketown resort..wani dah bising-bisng sebab boys kaco die..sabar wani dah nak sampai nie..










Malas nak cite banyak-banyak..gamabr nie dah menceritakan banyak perkara.....Seronoknya jangan cite la..Thankz give for these moment...Kalo yang lain jadi datang skali mesti best ma...huhu


Terima kasih kengkawan di atas KECERIAN DAN KEGEMBIRAAN ini....

4 comments:

SHUET said...

wei mengong ni yg aku nk mengamuk nih!!..x kan la nk suruh aku dok diam2 plak!!..xpe2 lain kali kalo korg g memane aku join lg..huh..marah marah!!

zFiELa FewRinA said...

ehh.bukan ker aku bercuti ngan kengkawan ko..jangan ler marah..aku cume marah ko tido dalam kete la ngok

Nen-C said...

bestnyerr....sedeynyer....:P

SHUET said...

bukan marah..nasihatt