Tuesday, September 18, 2007

Ujian terawal ramadhan

Bulan ramadhan menjelma lagi.Alhamdulillah ramadhan kali ini dapat aku rasai sekali lagi. Seperti biasa, setiap kali ramadhan aku diminta kak ita untuk membantunya di bazar ramadhan di PKNS.Kali ini aku ,adek zaini ,abg eddy , wak ji dan seorang lagi yang belum aku kenali mengendalikan bazar di PKNS nie.

Baru dua kali membantu di bazaar tu, aku diberi ujian awal ramadhan ini. Petang kemarin sewaktu aku sedang membungkus gulai kawah untuk seorang pelanggan, aku di langgar oleh abang eddy(secara tidak sengaja). Menggelupur aku mencari tandas untuk mencurah air.TAndas tak ku kemui, aku bergerak ke salah sebuah restoran di dalam PKNS(tak tau plak name kedai tue ape)..Nasib baik la abg kat situ(Hensem gak la..rugi aiza takde) sudi membantu..abes ais dan kicap di curahkan ke tangan aku..

Akhirnya aku ke farmasi membeli Franchoil.Alhamdulillah banyak membantu dengan kadar yang cepat untuk menyelamatkan tangan ku ini..INILAH HASILNYA...




Kepedihan tangan aku masih lagi terasa hingga sekarang..

3 comments:

Nen-C said...

ciannyer ko fila..dah ok blum?

zFiELa FewRinA said...

dah ok dah..dah dpt kulit bgaru pun

Anonymous said...

Franch Oil memang oil yang hebat. Alhamdulillah sekarang sudah ada di Indonesia. Sebaiknya semua orang menyediakan Franch Oil di rumah masing2 untuk mengobati banyak penyakit kulit, otot dan persendian.

visit http://www.franchworld.com