Wednesday, November 19, 2008

KENGKAWANKU KEGHINDUAN..

Buat kengkawan yang terasa kehilangan diriku,

Kawan2, para sahabat, yang kehilangan hamba 2 3 hari nie..maaf ea..bukan menghilangkan diri..tapi meratapi jiwa lara sebentar..xjauh mana pun..dekat2 jer...huhuhu.

Buat jess,
Sowwy kawan..aku xtau ko dok tertunggu2 aku kat ym..huhuhu...aku menyepi kejap jer...nanti aku lepak s.alam aku roger ko k.....

Buat Fauzan,
Wei bukan aku la yang kaco ko..aku x bgpun no ko kat sape2...bangang...kalo jiwa kacau pun...xnyah la tuduh aku...tp tmpt tue mmg best...yg penting ko mmg xde gaya jd pemancing..hahahaa..berlagak lg nganaku.ikan2 tue dah bau kau dari jauh..lalalalaa....penat jer la ko bawa khemah tp tido dlm kete..hehehe

Buat Ain, Raihana,Komeng ngan awin,
Korang mmg sengal dan suka bagi aku xleh tido..xpe2...komeng ko jgn kaco aku tido leh tak..kejap minta bantal..kejap minta slimut..dah tue nak gak tido ngan aku n ain..ko g la kemah awin ngan rai...aduih...Ain, pembantu pengawai tue dok tuduh akukaco die..ntah sape ntah dok kaco die..ingat aku kepingan ker dgn die..

Awin mmg suke menyebuk time2 mata aku dah kuyu..

Dah dah...ain, ko g bawa bantal busuk ko tue blah..mata dah kuyu nie...cbukjer..hahahah

Time dah smp..nite....Jgn kaco..

p/s : tmpt nie hanya tuk org tertentu jer..mmg best..lain kalileh g lagi..hahaha
p/s/s: gamba2 di tmpt2 menarik xdapat dipostkan sbb sume dlm kategori 18sg..maaf ea

3 comments:

meyumie said...

ooo patutla ilangg...tido dlm beg plastik upenyee...kakaka...nway,kalo u free,masuk opis sok, n try jmpa mama k..sbb td dia kata igt nak jmpa u, tp dia gtau pn ms tu da kui 5lbh...nak lik da pun..heheheh...maybe dia nak tya pasai presentation kolokium kot..maklumla, anak murid kesayangan nak present...kekekeke

monstorious wife said...

eleeh...kalau takat kat ptjy tu x perlu la uollss...

m!$$ @q!l@h said...

apsal g x ajk sy???
nk ikt gk...
sy pn nk cr ktngan gk.. :(