Wednesday, November 26, 2008

TAG answer

Nie la masalahnya kalo tag org..kan dah kene balek...so this the last..wani kenapa reunion time kawen aku kat kedai kopi...dahtue yg lain nye weeding xde..mana aci...ade hati nak minta mak aku n pnfuzaina sponsor la...hahahhaa.....Nein ko kalo terlampau ghindu kat aku pun..xnyah la nak tag sume benda atas nama aku..aku juga syang n ghindu sama KAMOOOO..

10 Thing about nein
1) si sengal yang sedang berpraktikal
2) die dah giler nak ber wholliday..*nein tinggalkan aku weekend nie
3) pakar pshycology dikalangan ahli giler kentang
4) suke travel merata tempat..segala jenis hutan nak redah..gunung pulai dah die tawan
5) Suka bawa makanan tuk kengkawan die..*mostly ibu yang masak
6) Family die dah macam family kiteorg
7) Muka relax jer walaupun kiteorg dlam tekanan
8) Couple-couple sume bukan rakyat malaysia..*matila kene kumpul duit nanti nak g kerja kawen nein
9) gile it product n sgt uptodate
10) sgt sayang kat aku


10 Fila (from Miss Eilot)
1. Rumah dia adalah salah satu rumah rempatan akak..
2. Akak suka ikut dia berjalan kemana sahaja kaedahnya..
3. Dia choosy okeh. Ramai scandal tapi nan ado BF. Cemana tuh??
4. Suka lelaki botak ala2 mawi opppssss...ala2 wenworth miller
5. Bercita2 nak grad Master lebih awal dari akak
6. Dia sebaya okeh dgn adik akak, Tipot yang gatal nak kawen tuh..**tetiba kutuk adik sendiri dalam ni.
7. Mak dia mak ku jua....**sentap x dgn statement ni uollls?, nak buat cemana kan, akak kan ada ciri2 menantu idaman gituuuu
8. Puteri D Gen 2 dia tu pernah pancit disebabkan paku yang sangat besar. Kalah BCL i okeh..
9. Dia ajak akak bersengkokol dgn dia tipu duet tiket flight kat mak dia.. **matila..
10. Dia pon suka merempat kat rumah org jugak uollss...dia merempat kat rumah kawan2 dia kat shah alam..***larikkkk
11. Sangat baik hati dan x kedekut..

>>sbb akak baik hati akak buat 11 gituuu


THINGS BOUT MISS ZF...(from Lolipop)
1. my ol ol skulmates... sekolah menengah dolu2 r.KUSESSIAN k..umah saga ek fila ek...*sega saga sega saga...OI! OI! OI!..plus, anak kesayangan pak we..hehehe...Kami jumpe blk kat UiTM kat Mawar dgn wani.*wani!!ko sgt kerek ok tym tu!(cerite lain)
2. Happy-go-lucky(most of our cliques r....) n kalu die mrh tu...diam je. dgr ckp die, occay...
3. Very the Puteri UMNO occay....Pnh ayat kwn2 die (temasukla aku) join manatang alah tu, smp skrg aku taw aku wakil blah mane.haha!
4. Seorang driver yg berkaliber...(puas ajak join rally tp asik slh timing jek..maklumle..bz...)g mane2 pon die yg drive sowg..sume tdo dlm kete..(aku ade teman ko gak ek...hehe)meh la join rally X december ni..jom2..
5. Die suke brownies n lasagna aku...sanggop tuwun kg bkt badong sbb nak mkn 2 2 ni...(mari2...jgn segan ke umh aku lg..)
6. Sgt ramai kenalan...n sgt syg kwn2 die...(tp ko syg aku lebey kn?kn?...aku pon syg ko gak..xoxo)7. Sgt sebok ngan paper masternyer...smp x tdo.(bahaye taw!)nnt next tym aku teman ko lg k,(tu pon kalu ko nak aku teman lg la..huhu) good luck for ur presentation honey...
8. GPS system yg terbaiks!!! kalu sape2 sesat kat key el tu, call2 la die, sume jalan die taw..kan fila kan...*wink *wink9. Sgt pandai lyn ank2 kechil...(seswai utk djadikan is3 uolls.....)mase kat burma/siam (x ingat ygne..) ade org da bekenan ngan die...bakal mnantu yg tbaekkks!hehe...(ko simpan lg ke duit tu?)
10. Tidak penah nak lekat kat 1 tempat...kejap kat putrajaya,kejap kat t'ganu, kejap kat key el, kejap kat johore.pendek citer, merate la die g... kene wat appointment dulu gamaknye nak jumpe die nih... sape p.a ko fila?gaji masyuk x?hehe

No comments: