Friday, November 28, 2008

PRESENTATION PROGRESS REPORT

DEBARAN makin terasa..maklumla dlm seminggu byk kali presentation berlangsung..kali nie mmg berdebar..takpernah seumur hidup aku terjadi benda2 camnie..call 15 orang..hanya sorang menjawab..terima kasih sahabat...salam ngan orang sume tanya kenapa tangan sejuk giler..pnfuzaina siap cakap"what wrong wit u?..i rasa u xde masalah kalo present nie.."...Puan ..saya pun xtau ape dah jadi..saya sgt berdebar..hukhukhuk..thank to all my prend yang memberi dorongan..timeaku nak present la sume ade dlmbilik tue..ku, kak ima, kak hanna, kak amy,liza, pn fuzaina, Dr Adibah n ntah sape2lagi..ramai nye nengok..takut siot..

kak ima bertindak sebagai panel pelawat dan kak amy yang present 1st skali..uollss die dapat pujian uolls.." nie dah boleh convert p PHD nie".."Aimi nie rajin orangnye"..uollsss banyaklagi pujian die uollsss....

Pn Fuzaina n Dr Adibah yang datang melihat presentationku...Pn Fuzaina bg aku 8.5/10..huhuhu..takut siot 2-2 supervisor ade..kalo salah jawab tak ke naya..


Sempat lagi posing sementara tunggu PM wanyusof, PM rozi, PM Lau n PM Dr Nora bersiap sedia..uolls sume nie taiko uolsss...takut siot...


Ape nie..takut ker..hakhakhak..nie baca doa dulu " YA ALLAH jangan la bagi PM sume nie tanya soklan bukan2..AMIN"
Powerpoint kene la cantik dan bergaya...u ade ke gamba ambulans kak aimi oii..nie aku nak cite..xsempat pun aku lafaz bismillah nak mula presentation dah bermacam-macam soklan kuar..mana dapat topikla...ya allah..makin berdebar uollss..
Muka kene confident menjawab soklan panel..hukhukhuk..yang penting sume soklan yang xsemena-mena yang kuat k ..huhuhuhu aku debushhhh kang...

This is my KEMBAQ ..cik Fieha yang present dibilik yang lain..sempat gak la beri sokongan pada die..huhuhu

p/s: tahniah pada semua yang dah present..to kak aimi,kak ima n Ku Syairah..semoga dapat siapkan thesis anda mengikut jadual..uollss jangan sampai iollsss amek scroll sesama uollssss...hahaha

No comments: