Thursday, November 13, 2008

Miss Savy, Mr Gen2, Miss Myvi

Dear Miss Savy,
mendung pagi nie seperti faham betapa murungnya diri kau...namun aku harap kau sedar..untuk meneruskan hidup kau..bukan aku x kesian kat kau...tapi aku seboleh2 untuk mengelak dari ko menitiskan air mata..aku xsanggup melihat air mata serta kesedihan para sahabatku...hmmmm....ntah la..permasalahan yang rumit untuk dirungkaikan..tapi percayala teman...ko kene trus pandang ke depan..lepaskan die dari diri ko...aku tahu benda tue pedih..pedih hati ko..pedih jiwako..pedih..sgt pedih walaupun aku xdapat merasa kepedihan itu tp aku turut kene tempiasnya....aku sedih melihat kau menitiskan air mata kerana die..seorang lelaki yang telah mengusir kau dari hidupnya...tolong la....lepaskan die sbb selagi ko xlepaskan die ko turut terseksa....aku serta rakan2 lain ade bile2 masa kau perlukan....selesaikan lah masalah nie..makin lama makin teruk..jangan musnahkan diri kau kerana masalah ini...dulu ko xmacam nie..seteruk mana masalah ko ngan bf lama...ko leh handle diri..ngan zam, ngan hakim, ngan Nazrul *oppsss pesal nama nie masuk list......ko kene tabah...mana ego ko...u r not the LOSER...tolong la...sedarlah diri untuk truskan kehidupan......
p/s :kenapa ko xangkat call aku..aku berjaga tunggu ko....
Mr Gen 2,
sejak kali pertama aku jumpa ko..aku rasa ko la org yg boleh tahan dengan Savy...setiap detik ko puja die..setiap tika ko belai die..hmmm..betapa susah ko nak dapatkan die..kenapa kini tiba2 ko lepaskan die..aku xpernah tgk Savy sesusah hati nie..aku xpernah tgk savy menitiskan air mata setiap kali bercerita ttg mslhnya dirinya...tolong la selesaikan secara damai..xperlula ko melarikan diri...kau kene tolong die untuk melepaskan diri ko..ko tau die mampu buat hidup ko trus susah..SELESAIKAN la sengketa nie..
Miss Myvi,
Aku xpernah jumpa kau..tp dah banyak cerita aku dengar..dan nasihat aku...kau kene selesaikan benda nie..kalo x ko akan susah nanti...ko xakan tenang dengan kehadiran savy dlm hidup ko...aku kenal sahabat aku tue...dari ko trus terseksa baek ko lepaskan diri ko...
AKU DAN RAKAN2 SENTIASA BERDOA SENGKETA INI AKAN TAMAT....

2 comments:

monstorious wife said...

Miss oppsss... Mrs Kenari x masuk ke dalam citer nih?? **matila nak menyibuk jugak..

Anonymous said...

gurl plez take ur time n take a rest...promise me ull take care of urself...awk xcukup tido kan???...tolong la berehat untuk sehari....i wish to be wit u now...

p/s: sorry, i broke ur rules...