Saturday, October 11, 2008

EILOT KEMPUNAN KARIPAP IKEA

Kak Eilot meroyanlagi sebab Mohd Rafi takde kat cni..penat la aku bagi HP CANGGIH untuk die mengontek Mohd Rafi..tapi tetap terus meroyan lagi...mula2 ajak p Mines *sbb aku bg lagi satu hp yg canggih..ala2 kalo leh repair die pakai la....tetiba tgh jalan meroyan nak makan karipap ikea..dah la aku berseluar tido jer..tepon la abg fizi...mamat tue kalo berjalan membeli belah follow jer...sian kat UMI * makcik aku..kakak mak aku..dok umah sengsorang..mama n ayah g openhouse umah belah atas..sibuk ayah nak pakai kasut croc die tue..pakai jer la...tak perlu ok nak bergaya depan i...

Sedang bergaya dengan perabut ikea



Sempat kak eilot sambar tanah..giler heaven beli tanah kat ikea



Sedapnye minum setelah penat berjalan..karipap abes 2 biji..

Nie la c gile meroyan nak karipap...sampai 12 biji karipap n dua hot dog die beli..

Ayoyo..dalam berdiet..abes juga 3 biji karipap dan hotdog uoll...nie la bro yang beli tanah swipp credit card..

p/s; hari ni kak sue upm n member die datang umah...kebetulan ade kari..aku belasah jer buat roti jala..sorry la abg fizi..xsmpat merasa roti jala kegemaran u tue..i lupa nak tinggalkan tuk u k..lain kali i buat kha tuk u..sebelum u fly k..*matila nak menunaikan janji tue

2 comments:

Anonymous said...

i ckp dgn fizi uolls kutuk dia dlm blog...

zFiELa FewRinA said...

i dah bagi blog uoll kat die ok
....uoll lg suke mengutuk die ..daaa