Wednesday, October 22, 2008

XCIDENT

huh..setelah sekian lama x merasa terjun dari motor..malam nie aku terjun dari motor..minah skuter tue ler..tibe2 aku tgk dpn mata aku die sliding baek jer...hanya beberapa meter depan mata uolls...hmmm....ape lagi..skill lama la..terjun dari motor..tolak skit motor tue..kalo x..parah la minah tue...

Lama gak tak merasa aksi stunt macam nie..sejak2 bawa Puteri D nie..dah xpegang c Tompok kat umah tue...yang penting aku cepat tersedar agar bahu kanan nie x landing dulu...besi oi...tulang aku tue kan besi..dah la time hujan ngilu...hehehe

p/s:sedap skit badan..dah lama xberpeluh...dapat tunjuk skill setelah 8minggu tak beraksi..4 gols are mines tonite..jgn marah LANA..kemenangan tuk 8 minggu

5 comments:

m!$$ @q!l@h said...

akk..
wut happend??
x cite kt sy pn..
berhati-hati dijln rya..
hhiih

zFiELa FewRinA said...

nak cite ape nye..
skit jer...
lgpun dah lama xrase..sedap gak

Anonymous said...

wah! baru la rempit sejati macam nih!!! Cayalah!!
Hahaha

zFiELa FewRinA said...

jgn jeleous uolls...i mmg mengidam nak merempit lg nie..ade tak motor2 yang dah modified nakpas kat i...lama x press..hahaha

Anonymous said...

moto modified Mohd Rafi ader.. uoolls boleh la jd rider moto dia utk racing bulan 11 nih..